Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Tento návod popisuje, jak připojit 2N® LTE Verso do datové sítě a základní nastavení volání přes My2N cloud.

Než začnete, je doporučeno mít založený My2N účet a zaregistrované mobilní zařízení, na které chcete volat. Jak tohoto docílit je popsáno v tomto návodu.

Registrace do LTE sítě

Před vložením SIM karty je nutné odstranit PIN kód. Můžete tak učinit vložením SIM do běžného mobilního telefonu. Většina telefonů má volbu odemknout SIM kartu v nastavení.  Zde je příklad z telefonu společnosti Samsung. Pokud si nejste jisti, jak to udělat, naleznete podrobnosti v návodu k vašemu mobilnímu telefonu.  

 

Po vložení SIM karty do 2N® LTE Versa můžete určit status zařízení podle chování červené LED diody pod hlavním tlačítkem. Význam jednotlivých signálů je popsán v následující tabulce:

Chování LED diodyVýznamPoznámka
Dioda bliká po zapnutí2N® LTE Verso se připojuje k LTE sítiběžný stav
Diode je vypnutá2N® LTE Verso je připojené do datové sítě 
Diode svítí po dobu 5ti sekund

Chyba SIM karty (SIM karta není vložena, PIN kód aktivován,

nebo není žádné pokrytí LTE sítě)

Po 5ti sekundách je znovu zahájen pokus o připojení a LED dioda se znovu rozbliká.
Diode pouze blikáSignál LTE je příliš slabý

Zkontrolujte pokrytí LTE signálem v dané oblasti. Případně použijte externí anténu.

Upozornění - nelepte externí anténu na kovový povrch!

 

SMS Příkazy

2N® LTE Verso má implementovanou sadu SMS příkazů, která slouží pro zjištění stavu zařízení a pro nastavení základních parametrů.

Pošlete mobilní číslo vaší SIM karty SMS ve formátu state pwd=<password>  a interkom odpoví zprávou obsahující informace o síti a úrovni signálu. 

Pošlete SMS ve tvaru set pwd=<password> my2nid=<Vaše My2N ID>  pro zaregistrování vašeho 2N® LTE Versa k vaší My2N Sitě v případě, že nemáte My2N Security code. 

Vaše My2N ID naleznete zde:

Váš interkom se automaticky objeví ve vašem účtu a vy jeho přidání pouze potvrdíte. Níže uvedené kroky 1 až 4 tak můžete přeskočit při použití SMS příkazu.  

Více podrobností o SMS příkazech najdete v manuálu.


Registrace 2N® LTE Versa do My2N cloudu

Ve vašem My2N účtu jděte do Site (lokace), do které chcete interkom přidat, a následujte tyto kroky:

  1. V sekci Settings vyberte Where to call from.

  2. Vyberte 2N IP Intercom.

  3. Vyberte Add new intercom.

  4. Vyplňte sériové číslo a My2N Security Code. Pokud nemáte My2N Code, použijte postup uvedený v sekci SMS příkazy výše. 


    Sériové číslo a My2N Security Code najdete přiložené v balení.

    Security Code

  5. Interkom se během několika minut zaregistruje.

  6. Mezitím můžete přidat zařízení (nebo více), která budou volána po stisknutí tlačítka.

 

 

Nyní můžete zavolat na mobilní zařízení stisknutím tlačítka na interkomu. Tímto jste dokončili základní nastavení.

 

 

 

Remote Configuration

Icon

Vzdálená konfigurace (Remote Configuration) je nástroj, který vám umožňuje plně konfigurovat 2N® IP a LTE intercomy a Access Unity přes My2N portál. Pro přístup do konfiguračního rozhraní interkomů je zapotřebí pouze internetového připojení.

 

Aby bylo možné dále konfigurovat 2N® LTE Verso, je zapotřebí zařízení přidat do vzdálené konfigurace:

 

  1. V sekce Remote configuration vyberte Add Device.

  2. Vyberte vrátník 2N® LTE Verso, který byl v předchozích krocích přidán do My2N cloudu.

  3. Potvrďte volbu.

  4. Klikněte na Configure, přihlašte se a vstupte do konfiguračního prostředí.
    Nyní máte plný přístup k nastavení interkomu 2N® LTE Verso. 

     

    Upozornění

    Icon

    Uživatelé vytvoření v účtu My2N a nastavení tlačítek je synchronizováno s My2N cloudem a změny na těchto položkách se musí provádět v My2N účtu. V interkomu by došlo k jejich přepsání.