Tato část se zaměřuje na často kladené otázky pro 2N® Omega Lite, 2N® Omega 48. FAQ jsou rozdělena do tří samostatných skupin, které vám pomohou rychleji najít správné informace.
Konfigurační tipy a triky obsahují standardní průvodce nastavení a konfigurační rady pro rychlé nastavení.
V sekci Nastavení zařízení třetích stran naleznete odpovědi na propojení 2N® Omega Lite, 2N® Omega 48 a zařízení třetích stran.
Poradce při potížích se zaměřuje na řešení problémů.
V případě, že zde nenaleznete požadovanou informaci, zkuste anglickou sekci.
V případě, že zde nenaleznete požadovanou informaci, zkuste anglickou sekci.
Konfigurační tipy & triky
Nastavení zařízení třetích stran
Poradce při potížích
Page: 2N® Omega Plugin
Page: Číslování verzí firmwaru, verze číslování konfiguračního nástroje
Page: Jaké TCP IP porty jsou použity pro připojení k ústředně?
Page: Jak nastavit uživateli Mobility Extension (ME)?
Page: Jak obnovit na ústředně tovární nastavení?
Page: Jak použít normalizaci v LCR
Page: Jak provést upgrade firmwaru na verzi 4.06?
Page: Jak správně reportovat problém na 2N® Omega series nebo ATEUS Omega?
Page: Jak stáhnout účetní data (CDR - Call Data Records)
Page: Jaký je maximálni počet systémových telefonů?
Page: Konfigurační nástroj pro 2N Omega, 2N Omega Lite a O2 Netcom
Page: Průvodce nastavením pro příchozí volání z GSM do VoIP poboček
Page: Průvodce nastavením VoIP u telefonní ustředny OMEGA series
Page: Průvodce nastavením volání VoIP do GSM_VTS
Page: TAPI TSP driver
Page: Vnitřní GSM brána se nezaloguje do sítě. Proč?
Page: Způsoby vzdáleného přístupu k ústředně