Tato část se zaměřuje na často kladené otázky pro 2N® BRI. FAQ jsou rozdělena do tří samostatných skupin, které vám pomohou rychleji najít správné informace.
Konfigurační tipy a triky obsahují standardní průvodce nastavení a konfigurační rady pro rychlé nastavení.
V sekci Nastavení zařízení třetích stran naleznete odpovědi na propojení 2N® BRI a zařízení třetích stran.
Poradce při potížích se zaměřuje na řešení problémů.
V případě, že zde nenaleznete požadovanou informaci, zkuste anglickou sekci.
Poslední změny
Page: !Firmware Upgrade - Jak provést upgrade FW brány 2N® BRI Lite/Enterprise
Page: !Jak správně reportovat technickou potíž na 2N® BRI Lite/Enterprise?
Page: !Jak správně reportovat technickou potíž na bránách BRI Lite a 2N® BRI Enterprise
Page: !Záloha konfigurace - Jak provést zálohu databáze a stáhnout trace na branách BRI Lite a 2N® BRI Enterprise
Page: Chci uskutečnit hovor přes 2N® BRI Lite nebo 2N® BRI Enterprise, ale hovor je odmítnut. Jaká může být příčina?
Page: Jaké jsou způsoby posílání a přijímání SMS zpráv s použitím 2N® BRI Lite a 2N® BRI Enterprise?
Page: Jak lze nakonfigurovat 2N® BRI Lite a 2N® BRI Enterprise?
Page: Jak mohu nastavit stejnoměrné využití obou SIM karet na 2N® BRI Lite a 2N® BRI Enterprise?
Page: Jak upravit volané číslo z PBX na 2N® BRI Lite a 2N® BRI Enterprise?
Page: Kolik souběžných hovorů je možné uskutečnit najednou přes jednu 2N® BRI Lite nebo 2N® BRI Enterprise?
Page: Mohu použít 2N® BRI Lite nebo 2N® BRI Enterprise s mojí PBÚ?
Page: Nastavení SMS při nevyzvednutí na 2N® BRI Lite a 2N® BRI Enterprise
Page: Podporují 2N® BRI Lite a 2N® BRI Enterprise datové přenosy?
Page: Reportování událostí na 2N® BRI Lite a 2N® BRI Enterprise
Page: Trace - Jak spustím trasování na 2N® 2N® BRI Lite / 2N® BRI Enterprise?