Skip to end of metadata
Go to start of metadata

2N® IP Interkom neposílá video

Pokud Váš 2N® IP Interkom nepřenáší video (neposílá jej při hovoru do IP telefonu či jiného zařízení), tak si nejprve zkontrolujte nastavení kamery v konfiguračním (webovém) menu vrátníku, a ověřte, zda vidíte obrázek z kamery Vašeho interkomu. Toto je znázorněno na níže uvedených obrázcích - jedná se o webové rozhraní pro FW 2.6.0 a novější. Máte-li starší verzi FW, proveďte nejprve upgrade na nejnovější verzi FW, která je dostupná na stránkách www.2n.cz v sekci "Produkty" u daného produktu!

Pokud jste přes webové rozhraní obrázek z kamery viděli, potom proveďte následující kroky:

  • Máte-li 2N®  IP Interkom připojen k SIP proxy serveru, tak jej odpojte a připojte jej přímo k vašemu VoIP video telefonu (s podporou kodeků H.264 či H.263).
  • V konfiguračním menu nastavte rozlišení "CIF" (Služby - Telefon - Video)

  • Pokud se video přenáší korektně, zkontrolujte nastavení kodeku H.264 (příp. H.263 či H.263+) na Vaší SIP proxy
  • Dále je možné, že bude problém s nastavením Payload type - např. Cisco CUCM vyžaduje nastavení Payload type na hodnotu 98 či 99!

 

Pokud budete mít stále problémy s přenosem videa, kontaktujte technickou podporu společnosti 2N Telekomunikace přes https://support.2n.cz/ a zašlete nám veškeré náležitosti tak, jak je uvedeno v našem FAQ "Jak reportovat problém" - viz. odkaz výše.