Skip to end of metadata
Go to start of metadata

You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 11 Next »

Technický problém – jak správně reportovat potíže se zařízením 2N® NetSpeaker

Vážení zákazníci,

V případě, že jste narazili na nějaký technický problém se zařízením, prosím zašlete nám popis tohoto problému přes webové stránky https://support.2n.cz/. Pokud nemáte potřebné přihlašovací údaje, kontaktujte svého obchodního zástupce. Vámi reportovaný problém by měl obsahovat následující informace:

  • Co možná nejpodrobnější popis tohoto problému, na jehož základě budeme schopni nasimulovat stejné chování u nás ve 2N.
  • Níže zmíněné údaje:
    1. Informaci o verzi softwaru, kterou používáte pro konfiguraci zařízení 2N® NetSpeaker
    2. Konfigurační databázi
    3. Trace (odchycený síťový provoz) z aplikace Control panel
    4. V případě, že máte problém se zařízením 2N® NetSpeaker a jeho připojením k 2N® NetSpeaker serveru, potom nám zašlete i Wireshark trace z obou těchto zařízení (jeden trace bude ze samotného zařízení NsP a druhý bude ze strany NsP serveru). Pokud budete dělat Wireshark trace na straně samotného zařízení NsP, budete muset použít HUB nebo případně switch s podporou tzv. „port mirroringu“, abyste byli schopni odchytat správný síťový provoz.
  1. Informace o verzi softwaru – tyto informace můžete zjistit pomocí Tray Ikony (About...), případně je uvidíte v jakékoliv spuštěné aplikaci (např. v Control panelu)


  2. Verze softwaru zobrazená v aplikaci Control panel



  3. Konfigurační databáze – běžte do menu Administrace / Souborový manažer / a dále vyberte cestu k databázovému souboru tak, jak je to znázorněno v kroku 3 na následujícím obrázku. Poté klikněte pravým tlačítkem myši na soubor s názvem NetSpkSrv.db a vyberte možnost Exportovat soubor.



  4. Trace pomocí aplikace Control panel – přejděte do menu Administrace / Trace a klikněte pravým tlačítkem myši do oblasti znázorněné na následujícím obrázku. Poté vyberte položku Save to file (soubor s odchytaným provozem bude mít název xzy.bin)



  5. Wireshark trace – za účelem odchytávání datového provozu potřebujete nainstalovat program Wireshark. Pokud máte problém s připojením NetSpeaker jednotky k serveru, potom udělejte tento trace na obou stranách (jednotka / server).



  6. Zašlete nám všechny výše uvedené informace. V případě, že máte problém s připojením jednotky 2N®NetSpeaker k serveru, je užitečné nám též zaslat informace o topologii Vaší sítě.

 

  • No labels