Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

Vážení zákazníci,

v případě že se vyskytne jakákoliv technická potíž na Vašem produktu, reportujte ji prosím na https://support.2n.cz/.

V případě že nemáte přístupové údaje do systému, kontaktujte prosím Vašeho obchodního zástupce ve 2N.

Reportovaná technická potíž musí obsahovat následující informace:

  • Detailní popis technického problému - Prosíme popiště nám Vaši potíž co nejdetailněji, abychom byli schopni ji navodit.
  • Zálohujte Vaši konfiguraci - pošlete nám stávající zálohu konfigurace zařízení – konfiguraci můžete stáhnout ve webovém rozhraní zařízení (menu Management - Stažení konfigurace zařízení - Uložit na disk)
  • Stávající verzi FW kterou používáte a sériové číslo zařízení.
  • Interní trace z brány kde bude zaznamenán Vámi popisovaný problém, jak trace udělat popisuje toto FAQ.
  • Síťový trace (Wireshark) popisovaného problému (pro VOIP komunikaci, SMPP komunikaci, EMAIL2SMS komunikaci, atd.....) Lze udělat přímo na bráně v sekci Nástroje->Trasování ETH sítě případně pomocí programu Wireshark. 
  • Volitelné: Pro komplexnější scénáře prosím přiložte i schéma topologie sítě a její popis (pro VOIP komunikaci, SMPP komunikaci, EMAIL2SMS komunikaci, atd.....).

Všechny tyto informace nám umožní reagovat rychleji a poskytnou Vám zpětnou vazbu v kratším čase.

Děkujeme za pochopení.