Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

 

             

Jaký je postup při reklamaci

2N®

2N produktu?

  1. V případě
    HTML
    V případě, že Váš
    2N®
     2N produkt nefunguje správně
    postupujte prosím dle instrukcí na našich webových stránkách v sekci "Servis a opravy":
    , kontaktujte prosím nejprve naši <a href="https://www.2n.cz/cs_CZ/podpora/technicka-podpora" target="_blank">technickou podporu</a>. Pokud nebude možné Váš produkt zprovoznit dálkově, technická podpora doporučí zaslání produktu do opravy a vygenerujeme Vám RMA číslo na základě vyplněného <a href="https://www.2n.cz/cs_CZ/documents/22902/683006/Repair+list_CZ_with+check_04_2019.pdf/5e55756b-e7df-41a5-bb02-28dd3e582ede" target="_blank">servisního listu</a>.
    Reklamace je možná pouze s našimi 2N 
    <a href="https://www.2n.cz/cs_CZ/jak-koupit/kde-koupit" target="_blank">distributory</a>

     

     

    HTML
    Další informace můžete nalézt na našich webových stránkách v sekci <a href="https://www.2n.cz/cs_CZ/podpora/servis-a-opravy
     Naše technická podpora Vám pomůže vygenerovat RMA číslo pod kterým je možné odeslat záruční zboží do opravy. V případě pozáruční opravy kontaktujte prosím 2N distributory, kteří jsou oprávněni poskytnout servis našich produktů. 
    " target="_blank">"Servis a opravy"</a>

     

     

  2. Aby bylo možno provést opravu rychle a kvalitně, je nutné vždy znát údaje nezbytné pro její provedení. Bez nich nebude možné váš požadavek na servis přijmout. 
     PŘIPRAVTE SI PROTO PŘEDEM:
    • Typ a název zboží
    • Sériové číslo produktu
    • Číslo prodejního dokladu
    • Co nejpřesnější popis problému
  3. Vyplněný servisní list prosím vytiskněte a přiložte k zásilce zboží k opravě

  4. Následně zboží zašlete na adresu servisního střediskapříjmu servisních oprav:

    2N Telekomunikace a.s.

    Pod Vinicí 20

    143 00 Praha 4

    Obchodní 107

    25101 Čestlice

 

 

Je možné zjistit cenu

pozáruční

opravy předem?

Před zahájením pozáruční opravy je zařízení vždy podrobeno diagnostice a pokud se jedná o pozáruční výrobek či neuznanou záruku (mechanické poškození apod.), následně Vám je sdělena navrhovaná cena opravy.

Pokud realizaci opravy na základě nacenění  odmítnete odmítnete nebo bude zjištěno, že zařízení je neopravitelné, objednatel je povinen uhradit společnosti vždy částku 1040,- Kč 1100 Kč/bez DPH za každou i započatou hodinu práce plus DPH za diagnostiku 1 kusu každého zařízení a dopravné.

Dojde-li z Vaší strany k odsouhlasení ceny opravy, hradíte pouze odsouhlasenou cenu opravy + DPH a dopravné (náklady na diagnostiku jsou již zahrnuty v navrhované ceně opravy).

Jak dlouho oprava potrvá?

Pokud se jedná o záruční opravu, společnost 2N garantuje dodržení 30- ti denní 30denní lhůty k provedení opravy zařízení, a to v případě zařízení vyrobeného společností 2N. Lhůtu pozáruční opravy nelze garantovat.

 Tato lhůta počíná běžet dnem, kdy bylo zařízení přijato k opravě. V případě překupovaného zboží je lhůta k opravě určena smluvními podmínkami dodavatelů společnosti.

Je možné opravu provést expresně?

Expresní oprava je dostupná pouze na vyžádání zákazníka, a to po potvrzení požadavku zákazníka pracovníkem servisu a jedná se o placenou službu.pracovníka servisu, že je expresní opravu možno v daném případě provést. 

Expresní příplatek je přičten k ceně opravy a náhradních dílů a činí 720,- Kč za opravu do 3 dnů a 480,- Kč za opravu do 6 dní. Ceny jsou uvedeny za kus a bez DPH. V případě zájmu o expresní opravu nás prosím kontaktujte na rma@2n.cz

Je možné vrátit již zakoupené zboží?

Vrácení zboží je možné v rámci Rotace skladu, a to jednou za tři měsíce. Vrácené zboží musí být nepoužité, v originálním balení a maximálně 6 měsíců staré. Po tom, co produkty obdržíme, je otestujeme a vystavíme dobropis. Podmínkou je vytvoření kompenzační objednávky na customercare@2n.cz, která bude převyšovat hodnotu vráceného zboží. V případě zájmu o Rotaci skladu prosím vyplňte připravenou tabulku a následně ji zašlete na rma@2n.cz, poté Vám potvrdíme, která zařízení je možno vrátit.

 

Jaké jsou další možnosti vyřízení reklamace pro distributory 2N

s platnou distribuční smlouvou

?

Našim distributorům s platnou distribuční smlouvou nově nabízíme službu Oprava výměnou. Místo čekání na opravu tak dostanete funkční výrobek k dispozici hned po zaslání vadného kusutom, co od Vás obdržíme vadný kus. Tato služba se vztahuje na všechny produkty uvedené v ceníku 2N interkomů po dobu trvání jejich záruky. Služba Oprava výměnou je poskytována zdarma. 

Vadný kus je mezitím podroben diagnostice a v případě neuznané záruky zasíláme standardně nacenění ke schválení. Pokud bude nacenění schváleno, zařízení opravíme a zůstane ve 2N. V případě, že nebude nacenění schváleno, účtujeme cenu zaslaného zařízení.

 

Je možné získat na zakoupené produkty záruku více než 2 roky?

Ano, můžeme Vám nabídnout ke všem produktům od společnosti 2N   prodlouženou záruku až na 5 let. Prodloužená záruka může být zakoupena do 1 roku od nákupu výrobku.

Ceny prodloužené záruky:

1 rok prodloužené záruky:      7% z ceny výrobku

2 roky prodloužené záruky:    14% z ceny výrobku


Se svou objednávkou kontaktujte prosím naše obchodní oddělení (obchod@2n.cz), svého obchodního zástupce, nebo oddělení customer care (customercare@2n.cz).