Info |
---|
|
Toto FAQ popisuje, jak nahrát uživatelskou hlášku do výtahového komunikátoru 2N® Lift1. Existují dvě možnosti, jak hlášku nahrát. První možnost je přes programovací menu komunikátoru přímo přes sluchátko telefonu, z kterého na komunikátor voláte nebo pomocí programovacího nástroje, kde je možné nahrát předem nahrané uživatelské hlášky. Oba způsoby jsou popsány níže. |

- Vytočte číslo komunikátoru 2N® Lift1 a po vyzvednutí hovoru vstupte do programovacího menu pomocí servisního hesla (defaultní hodnota je 12345): *servisní heslo*
- Zadejte parametr pro nahrání uživatelské hlášky: 972*servisní heslo*
- Uslyšíte trvalý tón (až 15 s). Maže se příslušná část paměti. Vyčkejte, až tón skončí a uslyšíte tón potvrzení
. - Nyní 2N Lift1 nahrává hlášení. Maximální délka je 30 s.
- Pokud je hlášení kratší, ukončete nahrávání stiskem jakékoli číslice (DTMF) na telefonu.
- Nahraná zpráva se Vám ihned přehraje pro kontrolu.
Info |
---|
|
- Délka zprávy je maximálně 30 sekund. Nejdříve je vhodné si připravit text zprávy a vyzkoušet si jeho délku. Pamatujte na jednoznačnou identifikaci výtahu a také na cizince, např. v hotelích. Při nahrávání mluvte zřetelně a nahlas, a pokud je zpráva delší, sledujte čas, aby Vás konec zprávy nezaskočil.
- Kvalita zprávy záleží na mluvčím (pro reprezentativní účely doporučujeme profesionální namluvení zprávy), dále na telefonním přístroji (nepoužívejte "handsfree" režim, nebo staré telefony s uhlíkovou vložkou), na hluku v místnosti, odkud při nahrávání voláte a na kvalitě spojení (nejlepší je "namluvit" hlášení předem na pobočkové ústředně).
- Kontrola zprávy: zpráva se po nahrání ihned přehraje pro kontrolu.
- Aby byla hláška přehrána, je nutné nastavit parametr 975!
|
Nahrání hlášky pomocí programovacího nástroje
Pokud zvolíte tuto variantu, je nutné mít na svém PC nainstalován software 2N® Lift1 Service Tool který je ke stažení na webu 2N. Nahrát hlášku pomocí programovacího nástroje je možné třemi způsoby:
...