...
- Popište prosím detailně vzniklou situaci. Velmi užitečné jsou obrázky, LAN topologie, informace o NAT, IP adresy (DHCP/statická).
- Sériové číslo a aktuální verze FW zařízení 2N® Indoor Compact.
Velmi doporučujeme používat aktuální verzi firmware dostupnou na stránkách 2N (http://www.2n.cz).- zde
- Zašlete nám zálohu aktuální konfigurace zařízení.
- Zachyťte trace z 2N® Indoor Compactu. Zde nejdříve aktivujte zachytávání tlačítkem "Start", proveďte testovací hovor, deaktivujte zachytávání tlačítkem "Stop" a stáhněte výsledný soubor hiptrace.pcap. Protože buffer pro trace je omezený, je vždy nutné zapnout hned před tím, než uděláte testovací hovor!
- Zachyťte Syslog 2N® Indoor Talku. Pokud Vás 2N Technická podpora požádá o Syslog, tak většinou žádají nastavení, které je v obrázku níže. Na rozdíl od trace Syslog nemá limitovaný buffer velikostí ale časem. Nastavte Čas a Úroveň odesílaných zpráv dle požadavků 2N Technické podpory.